Claiming that jesus

Jag kollade nyss på bloggkoll, och där var det fyra inlägg i rad som hade rubriken "måndag" så därför tänke jag vara lite ovanlig av mig och döpa mitt blogginlägg till något annat, och då blev det en låttitel, haha så otippat!
Redovisningen på svenskan gick, till min förvåning, bra! Jag brukar typ vara aservös och så men det var ju chiiiill. Däremot så måste jag tydligen försöka "Leva ut mer" enligt Elin-Sofia.

Dagens fundering:
Det är inte ofta man använder "j" när man skriver på datorn. Och hur kan jag ha kommit på det nu kan ni kanske tänka? Jo, det är så här att jag sitter vid en dator på skolan och j-tangenten är helt fucked up, men den går att trycka på. Ändå lite konstigt tycker jag att just j-knappen är så nött och konstig nu är man inte ens använder den så mycket.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0