Crazy people

Haha, jag tror minsann att det var något fuffens med maten i söndags - Eller är vi alltid sådär?

Sommarn närmar sig med stormsteg känns det som - helt underbart! Dock så kommer jag ju åka till vintern igen på fredag, då blir det hemavan för fulla muggar! Slalom, varm choklad och bullar - Hela köret alltså. Det blir skitmysigt, och sen blir det ännu mer mysigt när man kommer hem och det förhoppningsvis är ännu mer sommar här :)

Nu sitter jag i alla fall här i mina pyjamasbyxor, det är verkligen ett måste - så fort man kommer hem så åker  jeansen av och pyjamasen på - För vem orkar vara fin hemma? Inte för att jag brukar vara uppklädd på skolan, men det är i alla fall mycket skönare jamasen! :D

Nej nu fortsätter Ugly Betty tror jag, skriver kanske emr sen JAO
/ S

Kommentarer
Postat av: Marie

Vart åker man nu för att åka skidor?

2008-04-22 @ 20:56:33
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0