Goood morning starlight, the earth says hello!

Vad hände med packningen? Jo, So you think you can dance hände. Är det bara jag som sitter bänkad framför TV:n när det börjar? Nej jag vet åtminstone en till :) Men det är så roligt att se, speciellt när man känner igen massa, till exempel min danslärare Dawid, m.m. Om jag hörde rätt så ska tydligen min andra danslärare, Adena, typ koreografera för dom senare i tävlingen, det ska bli kul att se! :)
Åh Adena! Haha, nu blev jag astaggad tills imorrn när vi ska dansa med henne :D Dancehall och salsafusion. Inte riktigt min specialité det där sista, men ack så kul. Plus att man får ju lite träning med att dansa i klackar!

Dagens fundering:
Utvecklas jag bakåt eller?
Har gud bestämt att, nej Sandra hon ska inte utvecklas framåt, hon ska utvecklas bakåt, bara glömma mer och mer.. För idag så skulle jag vara duktig och handtvätta alla mina sjalar och trikåer m.m. Men sen när jag skulle börja hade jag typ helt glömt bort hur man gjorde. Typ vilket tvättmedel osv, men det löste sig till slut. Fast mitt handfat blev helt grönt. Men det löste sig också till slut. Jag kanske utvecklas framåt ändå.
388177-20
Söta Adena
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0