If you talk to me like a warm wind

Nu sitter man här på skolan, dyngtrött och med gammalt, utsmetat glittersmink, men är endå väldigt nöjd. Vi kom ju TREA HELL YEAAAAAAAAAAAAAAH! :D Det var superduperroligt och alla var jätteduktiga och jag har haft en toppenhelg. En helg blandat med pinsamma små stunder och många snyggingar på tåg m.m. Jag skulle kunna sitta här och babbla på i tusen år om vad vi har gjort och så, men ni kommer inte att förstå hur vi hade det, för det är så internt, så jag sparar er  från den informationen.... Plus att min lektion börjar om typ fem minuter så jag måste raska på, men jag har ju redan missat massa skola idag pga. tåget och så.
Förresten, har jag nämt att jag är TRÖTT eller? Kanske, men jag säger det igen, jag är trött som fan. Jag tror till och med att jag somnade där ett tag på min svenskalektion - det syns när jag har skrivit haha xD
Nej så det första jag ska göra när jag kommer hem är nog att bädda ner mig i soffan och titta på So you think you can dance sen i torsdags och fredags, fast jag vet att Mario åker ut! FAN FAN FAN! :(
Jaja måste tjingelinga nu, men ha en riktigt trött dag på er allesammans! Det ska jag ha.
/ S

Ps. Jag hörde att Chrille har kommet hem nu, välkommen till snön.. Vänta det gäller till och med mig också, så komiskt. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sissi

Grattis till att ni iallafall kom 3a :)

2008-04-14 @ 19:21:53
URL: http://sissifreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0