KYLA

Kul att blogg.se inte funkar - fast det funkar! Ni andra bloggare kanske fattar :)
Haha, första april idag och jag har blivit utsatt 3 gånger för bus, men ingen gång har riktigt gått som det var tänkt tror jag - Synd Petra ;)
Däremot har jag typ lurat mig själv på något sätt, jag trodde att jag skulle klara av att skriva den där jävla CV:n idag, men går det? NEJ. Hur gör man egentligen? Är det ingen som har några tips, för jag är verkligen dålig på det här!

Nej nu ska jag fara till Hanna. Vi ska se so you think you can dance, nice nice!
Fast jag fick lust att fara ut och springa också, det är ju typ perfekta vädret för det nu ju, kallt och friskt som! Och så är det dimma så då är det inte så många som ser en, perfekt! Fast jag har ju redan ansträngt mig idag - på body pumpen, någon måtta får det vara, man kan ju inte träna ihjäl sig precis! Jag tror jag går och gör en kladdkaka istället.
Skämt åsido, nu far jag.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0