Lördag hela veckan

Hehe förlåt, jag som hade lovat att skriva igår när jag kom hem, men tror ni det blev av? Nej sängen var så lockande - och jag var tvungen att prioritera.
I alla fall så ska jag nu berätta om min bästaste vecka, eftersom att jag har liksom missat att blogga rätt mycket... Men här kommer den i alla fall.

Tisdag
Jag har faktiskt ingen aning vad jag gjorde i tisdags, jag har glömt! Eller nej just det, jag gick i skola till kanske 17.00, Yvonne var snäll och lät oss sluta tidigare. Då mötte jag upp Hanna och vi pallrade oss ner på stan. Inte för att vi hann titta så mycket eller nått - men endå, det var rätt härligt väder i alla fall.
Sen han jag inte göra så mycket mer förutom att titta på Desperate Housewifes! :D

Onsdag
Dagen började med att jag försov mig, jag vaknade en kvart innan bussen gick, men kämpare som jag är så rusade jag upp ur sängen och kastade i massa danskläder och kläder som jag skulle ha hos pappa osv. Sen var det som vanligt skola och efter det dans! :D Den dagen var det dancehall och salsa fusion med Adena, och lite senare balett. Det var riktigt roligt, och vi fick reda på att vi skulle vara typ nå guld-blablabla och rubiner på föreställningen typ :/ Ja temat är i alla fall Trollkarlen från oz, vi får väl se hur detta går.

Torsdag
Dagen började perfekt med lite sovmorgon och massa sol, sen flöt det bara på på skolan och sen blev den ännu mer perfekt med lite glass och mer sol på torget. Sen blev den perfektast när vi kom till dansskolan, för gissa vilka som kom precis samtidigt som mig och Hanna? Jo Mario och Dawid! :D
image68
 Kan det ha vart mer stämning på dansen eller? Nej, plus att duktiga som jag och Hanna är så lyckas vi ju "skämma ut oss", eller haha jag tycker inte att det är pinsamt bara roligt, men om det var någon annan kanske skulle tycka att det var pinsamt... För det var nämligen så här vi satt i den rosa soffan på dansskolan och jag skulle fläta Hannas hår, samtidigt som hon skulle dricka loka. Och vi vet ju alla hur bra Hanna går ihop med vattenflaskor, eller i alla fall jag. I alla fall så satt vi där och jag hörde bara hur det sprutade vatten och Hanna skrek som en dåre och typ började åla runt som en liten jag vet inte vad! Haha och jag kan ju inte precis hålla mig för skratt då, så jag dog också och började typ halvt rulla runt... ja som man gör när man skrattar! Just precis då så kommer Mario och Dawid igen för dom hade typ bytt om eller någonting - och jag måste säga att dom tittade lite konstigt på oss, typ halvt skrattade när dom hälsade.
Ja, det är ganska svårt att förklara, men det var asroligt i alla fall. Och jag tror dom kom ihåg det för dom typ skrattade varje gång dom såg oss sen :(  Haha nej men det var chill.

Fredag
Fredagen gjorde jag inte så mycket kändes det som, jag hade endast en lektion, så jag kom hem rätt tidigt och då somnade jag på soffan och sov till typ klockan fem!! Sen så städade jag och åt lite middag, och efter det for jag till Johanna ( Hanna var också där ), och vi lirade lite Guitarr Hero - jag var fan bra med tanke på att jag har spelat kanske en låt förut, men vi vet ju alla om mina otroliga skillz på dataspel.

Lördag
Japp och nu var det då lördag och jag har nästan lite dåligt samvete, för det började med att jag vaknade klockan tolv!! Inte bra, och jag har fortfarande inte lyckats pallra mig ut än...
Nej nu måste jag skärpa mig! Jag ska ta och gå ut nu snart tror jag - Bara duscha först!

Oj shit, det här blev ett låångt inlägg, men det har ju hänt så mycket så jag var ju tvungen att berätta, men nu ska jag ge mig. Ha en bra fortsättning på denna vackra lördag.
/ S
image69
Hihi, visst är han ganska söt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0