Lördag

Idag kände jag för att göra någonting roligt.. Men det enda jag har gjort är att städa i min garderob typ. Och sprungit upp och ner för trappan typ hundra gånger (alltså inte på en gång), och det har bara vart jobbigt! Min träningsvärk är typ värre idag, så jag kan fortfarande inte gå. Speciellt inte ner för trappor. Jaja, nu ser jag på film, haha, Lizzie McGuire eller vad hon nu heter. Jag hoppas på att jag kan hitta någon som vill göra något senare ikväll kanske :) Men så länge så får jag väl nöja mig med att titta på den här videon och drömma mig tillbaka till i torsdags när vi dansade krump till den här låten. Någon som vet vad den heter eller har den förresten? Säg gärna till i såna fall :)

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0