Must have been something you said

Tjohooohoppalala!
Man blir så glad när man är klar med att städa, vilket jag nyss har gjort.
Dagarna bara rinner iväg i alla fall, det är ju för fasen dags för hultsfred snart! Torsdag klockan 21.34 går tåget från Umeå. Tåg ska alltid ha så konstiga avgångstider. Hjälp, jag måste börja packa också, imorgon helst, för på onsdag är det dans, så även på torsdag så då har jag inte tid att packa! Och nu kommer denna ångest över VAD man ska packa. Är det ingen nere i hultsfred som har lite insidertips på vad det kommer vara för väder nu till helgen? :) För sist vi for iväg, till Halmstad så var det typ sommar, och vi hade bara vinterkläder med oss.
Detta påminner mig - Jag har tvätt i maskinen. Fasen.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0