Nam Myoho Renge Kyo

Har det på hjärnan, lät precis som fatal frame wtf! Men roligt var det, asbra koreografi, MEN varför vill youtube fucka upp sig just nu när jag skulle lyssna på den bra låten :( Tur att Hanna har den på sin blogg bara!

Haha allting har gått bra idag, gainomax recovery bar kan göra under!
Men däremot så glömde jag äta middag, när jag kom hem (typ vid nio) så rusade jag upp till top model, dock med kisspaus före, som alltid, jaja och sen satt jag där och allt var frid och fröjd, sen ser jag att Heather typ kollapsar för att hon inte har ätit på hela dagen och då kom jag på att jag inte heller hade ätit! så då rusade jag ner och värmde lite middag, och tog ett stort fett glas med cola! Yum Yum!

Nu tror jag minsann att jag inte kommer att hinna skriva några fler blogginlägg innan vi far, det skulle vara på skolan imorrn i såna fall, så ni får önska oss lycka till! Jag har till och med packat allt, det känns skönt! Annars ha det så bra mina underbara vänner och läsare! Nu får jag tacka för mig, GODNATT :D
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0