Solen :D

Egentligen hade jag inte tänkt skriva någonting här nu, för jag har typ inget att säga. Men jag fick så tråkigt så jag gör det ändå - någonting måste man ju kunne skriva om, right?

En sak jag har tänkt på är att typ asmånga har skrivit i sina bloggar typ "RIP Engla", och att dom tycker så synd om henne, och det kan jag ju verkligen förstå! Men jag fattar inte varför det blir så himla mycket skriverier och allt om denna tjej - och att alla tycker synd om henne, när det finns andra barn här i landet - och i andra länder som typ misshandlas, våldtas och annat dagligen! Det är ju också jättemånga barn som dör varje dag på grund av svält, eller kanske någon sjukdom som cancer, så jag skulle vilja ägna det här inlägget till ALLA BARN som har det svårt, eller har dött en ej naturlig död! Vila i frid.
(Och sjävklart så inräknas ju Engla).

Det var allt för mig den här gången, för nu blev jag så pissnödig så jag måste springa och leta upp en ledig toalett!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0