Sommarkänslor

image71
Ja, dom bara svämmar över. Sommar är att kunna sitta ute på balkongen med en bok och bara njuta av solen, sommar är när man börjar grilla på helgerna, sommar är när man äter god maräng- och jordgubbstårta till efterrätt, och sommar är när halva umeå sitter på apberget på stan och glassar i solen. Nu är det nästan sommar, även om det ligger lite snö här och var... Men erkänn, det är inte bara jag som får lite vår/sommarkänslor nu?

image70 Förövrigt så så jag nyss en film med Goldie Hawn. Filmen hette tjejen som gjorde lumpen, haha och den rekomnderas starkt - även om det är en rätt så gammal film, jag har sett den flera gånger, men ändå är den lika bra!
Jag tycker förövrigt att hon är en jättebra skådespelare, hon har bra filmer :)

Nej nu känner jag doften av nygrillat kött och potatisklyftor så jag tror jag ska smyga mig ner å kolla om maten är klar nu :) MUMS





/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0