Wazzup? *peacetecken*

Ja nu sitter jag här och njuter av en.. tja ganska så sen middag framför gårdagens so you think you can dance! haha det känns lite konstigt att se personen som nyss var och plågade oss på TV:n, men det är ändå kul! :) Hihi, jag passade på att blogg nu för det blev reklam i deninspelade SYTYCD, men jag är för mör i kroppen så jag orkar inte ens räcka mig för att ta fjärrkontrollen och spola. Då är man less!
Förresten, jag har äntligen fått min ramlösa Persimon & Grape! Asgod, rekomenderas starkt.

HMM, Jag har många tankar som far runt i mitt huvud nu också, som;

Varför vill inte sommaren komma nu?

Varför ska par alltid passa på att hångla på bussen?

Varför har tjejer fett på rumpan så att dom kan dunsa ner i golvet, och inte stackars lilla Dawid som bara får ont i rumpan då, jag citerar "Ja men tjejer har ju liksom lite mer att landa på, j ag har ju så liten rumpa och det gör ju så ont"

Varför har jag ett stort fett blåmärke på knät?

Eller förresten, det vet jag ju redan.

Nej nu börjar programmet igen! Jag lär nog inte blogga mer ikväll, men imorrn, då ni! Natt Natt!
/ S



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0