6 minuter

.. 6 minuter kvar sen är det sportlooooov! :D
Hihi, det ska bli mysigt. Jag ska nämligen börja sportlovet med att gå på en date med Madeleine, vi ska se på bio ikväll!

Igår så var jag riktigt nyfiken på vem vi skulle få ha som vikarie på hiphopen och lockingen. Vi kom ner till danssalen - det första jag såg var att han rätt snygg kropp i alla fall, men sen vände han sig om och bara såg assur ut! Det såg ut som att han inte ville vara här alls. Och så pratade han engelska, vem pratar engelska när man kan svenska? För han kunde nämligen svenska också! Aja, den andra dansen var rätt rolig, så det blev en ganska lyckad danskväll. På modernt så fick vi lyfta varann och hålla på, det var jätteroligt! Jag kanske borde sno några av dom övningarna och köra med gymnasterna! Vi får väl se..

Men nu LOOOV! :D

388177-17
Ps. Det var alldeles vitt ute idag när jag gick till bussen, snö! Ds.

Kommentarer
Postat av: ChristofferChristoffer

Grattis till sportlovet!! Ak lite pulka fran mig (om det gar), det sag inte helt fel ut att bada badatunna... Nu ar det nastan bara en manad tills jag kommer hem!! Var beradd pa tokigheter da!!! kraam kraaam

2008-02-29 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0