Åka bob

Ja vilken helg. Det känns som att det är söndag, fast ännu är det ju bara lördag.
Jag kanske har den där jobbiga söndagskänslan bara för att jag fick febran i torsdags, så då fick jag ju stanna hemma på fredagen, men det hindrade mig inte från att vara med Madeleine och Emelie. Det enda som var lite synd att jag kunde inte prata så mycket för jag hade typ ingen röst... Så dom fick sköta snacket! Det var i alla fall trevligt tyckte jag med lite let's dance och film och sånt... Fast ja, JAG SOMNADE. Men jag antar att ni inte blir så förvånade längre.

Men det där är faktiskt en sak som jag har funderat på länge, varför somnar man alltid när man ser en film, eller rättare sagt varför somnar alltid jag när jag ser film med mina kompisar? Vad är det som gör att man somnar så himla lätt just då? Det är dom bra filmerna som har mest sövande effekt också, om det är en tråkig film så somnar man inte lika lätt, det har jag aldrig heller förstått mig på. Är det typ att man har längtat så mycket efter att få se en film så då när man äntligen får se den så slappnar man av och så blir man jättetrött och somnar, eller vad är det? Kan det vara genetiskt? För jag har lagt märke till att min mor också har en förmåga att somna framför tv:n. Ja, klura på det här det kan man göra länge, jag tycker att detta är något man borde forska om, jag är nyfiken på varför det är såhär! Då kanske man kan komma fram med ett sätt att förhindra detta, för det känns som att jag jättemånga halvsedda filmer på grund av det här.

Ja det var väl allt jag hade på hjärtat för den här gången i alla fall. Eller nej just det! Jag fick ju faktiskt tag i en av H&M´s fashion against aidströjor, Timbalands design.... Men inte i tjejmodell, fast det ville jag inte heller för jag ville ha den i svart och det fick jag, plus att det fanns kanske 3 linnen sammanlagt kvar av alla designer i tjejmodeller kvar när jag hade lyckats pallra mig till stan. Men jag är i alla fall nöjd med mitt inköp, och pengarna går ju till en bra sak, så nu kan jag känna mig duktig när jag går till sängs.

Kommentarer
Postat av: morsan

VA DÅ SOMNA I SOFFAN!!!!!
Kollar bara att inte ögonlocken läcker in nå ljus...

2008-02-04 @ 04:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0