Besvikelsen är stor

Åh, varför var du tvungen att vara sjuk just igår? Du som skulle ge oss skivor och massa, jag hade ju längtat jättemycket. Jag kände redan när jag kom ner till dansskolan att något var fel, det var inte din musik, och det var inte din röst. Jävla skit tänkte jag då, men det blev ju ganska kul ändå. Eller ja, kanske inte eftersom att jag redan kunde dansen som vi fick lära oss igår, för det var nämligen samma dans som Hanna lärde oss för typ aslänge sedan... dock var den lite omgjord, men jag tror jag håller mig till Hannas version av dansen.

Jag känner att det här inlägget blev lite rörigt, men jag börjar min lektion snart och har inte så mycket tid på mig, så det får ni allt stå ut med! Nu hör jag Madz också, kanske ska gå dit och se - "Vad händer?" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0