Fettisdagen

Detta är en mycket underlig dag. Jag tycker att man borde uttala det "fettis-dagen" istället för "fet-tisdag", för för det första så är det mycket lättare att säga, man måste inte pausa i huvudet (som jag egentligen är rätt bra på men), och det stämmer ju bättre, för det är inte själva dagen som är fet, utan det är ju bara en allmän fettardag :)
Jag har i alla fall tjyvstartat med hela 2 semlor igår! :O Fast den första var inte ens så god.. Hehe men det lär ju bli en till idag i alla fall, för jag fick pengar av mamma för att gå till butiken och köpa, SMARRIGT! :)

... Hihih. Nu kan jag inte sluta tänka på semlan som väntar nere i kylen. Det bästa är att jag behöver inte "få dåligt samvete" över den, eftersom att jag är lite småsjuk, och då får man unna sig lite fettbomber och jag kommer ju
ändå dansa bort allt imorrn och på torsdag!           388177-18                  


..Och så är det ju faktiskt "fettis-dagen" *fnizz*
                                                  

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0