goddag träningsvärk

Ja som sagt, fyra nya dansstilar igår och det tar på kroppen vill jag lova! Lockingen och hip hopen är nog de största bovarna som har gjort att jag har träningsvärk typ på insidan av låret allra allra längst upp till rumpan typ... Hmm lite svårt att förklara xD Men i alla fall så gick det inte så bra igår! Eller det började sämst, och då menar jag verkligen S Ä M S T. Men sen gick det bara bättre och bättre, lockingen var askul, men jag trodde jag skulle dö där ett tag så jobbigt som det blev i armarna och vaderna xD Jag älskar mina danslärare, Dawid är asbra.. Och den där tjejen som var där var också super! Haha och Linda-Marie är typ härligast! :D "Jag vet nog hur ni gör med era pojkvänner! Men nu ska vi tänka lesbiskt!"  Sagt och gjort, jag och Hanna blev ett lesbiskt par, och jag brände mig på foten genom mina sockar! (?) Men det var i alla fall askul, men nu ska jag inte vara så nördig, så nu ska jag sluta prata om dans!

Hihi, om en timma så far vi iväg till Luleå förresten, på gymnastiktävling, det är typ distriktsmästerskap nu, och om man vinner där går man vidare till riksmästerskapet (SM). Men shit, det kändes som att det var jättelänge kvar tills vi skulle iväg men det var ju idag! :O Nu måste jag gå och packa..
Men jag bloggar imorrn om hur det går. Önska oss lycka till! (eller jag ska ju inte ens tävla men ändå :) )

Jag bjuder på en gammal goding så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej Sandra!!!

Antligen kommer jag i kontakt med dig, jag o Jonas har varit och hoppat runt pa nagra oar i indonesien, dar det nog aldrig kommer att finnas internet XD Men nu har vi hittat en som har det, mobilen funtar nog igen nar jag kommer till thailand igen den19. Roligt att lasa dina tankar och ideer... Hoppas allt e bra med dig!! (kanner nog att jag borjar langta hem for mycket snart..) skriv garna ett mail sa att jag far din e-post!! kram kram

2008-02-09 @ 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0