Hat-Tisdag

Ja, jag hatar verkligen tisdagar, för dom är så dryga - Skola från 8.20 till 17.20, iofs så brukar vi få sluta tidigare, idag fick vi sluta 16.45 så jag hann hem med fem bussen! YES det finns en gud ändå!
Men seriöst, jag tror jag somnade på serveringen, och jag är inte den som brukar somna på lektioner - Så trött är jag nu! Nej jag tror jag ska gå och se lite Greys anatomy :) Jag slänger in en låt här som ni kan lyssna på - Det är den första låten som jag dansade dancehall till, åh ljuva minnen Hanna <3 Mitt hjärta bankar typ i takt när jag hör den här låten.. Eller nån slags mix av den som helst, det finns typ tusen, jag själv har fyra versioner i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0