Helgens bravader

Ja, nu har man då inte vart så aktiv på bloggfronten kan jag erkänna! Men det mina vänner beror på att jag har haft viktigare och roligare saker för mig hela helgen så jag har faktiskt inte haft tid att skriva någonting. Helgen började i alla fall med en spa-kväll på badhuset med massa gymnastikfolk. Det var jättemysigt med goda frukter och lite solning, massage och även lite vattengympa! Haha :)

Lördagen blev trevlig den också, med badtunna och nattbakande med Madeleine och Emelie, MUMS
Jag tror jag slänger in lite bilder längre ner också, fagert mina vänner!

Sen har väl allt flytit på som vanligt, lite grötig i huvudet, men annars prima! Jag och Hanna har även hunnit komma på lite flashiga moves till "slå inte av musiken" - Det kommer bli perfa!

Men nu, mot idrotten! Dam dam daaam!

388177-25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0