onsdag

Jag tänkte likna min dag med en berg och dalbana idag. Det har verkligenv art så, på toppenhumör en stund, astrött och helt borta en annan. Men alla måste väl ha sina såna dagar också!
Vi hade i alla fall servering idag på skolan och det gick superbra! Jag och Maria var ett bra team och kammade hem hela 60 spänn i dricks! :D sånt blir man glad av.

Den enda saken som är tråkig med att vara i restaurangen är att man hinner inte träffa något roligt folk från skolan, hihi. Ni får komma och äta helt enkelt! Men jag träffade Haaaaaaaana i alla fall. (Förlåt jag råkade fastna på tangenten). Vi åt en gainomax nutritionbar. Vi dansade dancehall. Vi skrattade. Vi dansade salsa fusion. Eller Hanna dansade salsa fusion, jag gick omkring som en zombie! Så jag kände att det blev ingen balett för mig idag, vilket ändå var lika bra för det visade sig att jag och angeliki var dom enda som ens var där från vår balettgrupp. Yippie! haha xD

Förövrigt så har jag haft cp ont i min rygg idag, eller inte hela ryggen, utan bara på en liten punkt precis vid ryggraden, asdrygt för det är precis där man som ska "vara mjuk" när man dansar dancehall, om ni fattar vad jag menar? Jag vet inte vad det är heller, men jag har en aning om att det kan vara är jag råkade knäcka ryggen mot en stol, det gjorde asont.

Nej nu ska jag gå och äta lite morötter med dip med papi, Hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0