onsdag

Vi har haft prov idag, som trots allt gick ganska bra även fast jag, klantig som jag är somnade när jag skulle plugga och sov i två timmar! Och det mina vänner är inget att rekomendera, det var knappt så att jag hann läsa igenom allt innan jag skulle gå och lägga mig, plus att jag hade massa annat viktigt att göra, typ som tvätta som jag inte hann med. Way to go... naaat!

Humdidum. igår hade vi en lite konstig idrottslektion förresten, vi fick åka skrana! Man kände sig som sju år igen där man flög nerför backen som en liten vante. Stackars Sofia, hon var så rädd att vi skulle göra illa oss, så hon väntade bara på att lektionen skulle ta slut, bra idrottslärare eller hur! ;)

HAHAHAHA, åh nej vad elak jag är men HAHAHA, gull-Tomas från konfan kom och satte sig här, det är bara så roligt att lyssna på när dom pratar, han och hans kompisar! Och nu så snubblade han i trappen :D Haha.

Nej jag känner att jag börjar bara prata om dryga saker nu så, Hejdå!

Why won't you talk to me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0