skillz

Jag brukar inte vara den som klagar, men vad har den övre makten emot mig egentligen? Jag har haft världens otur nu i typ två daggar, speciellt med bussar! Jag har tagit fel buss tre gånger på 2 dagar! Och så lyckades jag missa bussen hem till pappa, bara för att jag segade mig för jag trodde att den gick 22.20 och inte 22.10, så jag fick allt sitta där på vasaplan helt ensam i en halvtimma från 22.11 - 22.40. Kul!

Jag har kommit på att jag är typ rädd för att vara på stan på kvällen själv, jag går omkring och tror att alla ska våldta mig, gamla som unga, stora som små. Det är jättejobbigt. Förlåt alla oskyldiga människor som jag tror ska komma och döda mig. Men jag rår inte för det.

Nu ska jag i alla fall bara byta om till bikini, ja hör och häpna, bikini! Jag ska nämeligen till badhuset, vilket var typ tusenhundra år sedan! Men det ska bli roligt.

Jag slänger in en liten rolig video som jag och hanna såg häromdagen, jag diggar han i grönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0