taggad på dans

Taggad på livet!
Åh, jag har nyss kommit ut ur duschen efter dagens dans, och jag känner bara hur glad jag är!
Och det tack vare dansen, man blir bara så lycklig, speciellt efteråt när man har hunnit duscha och tagga ner lite, då får man värsta känslan som att man är nöjd och allt är frid och fröjd. Plus att Adena är en superbra lärare, jag avgudar henne, och jag svär, om jag var lesbisk skulle hon typ vara "the one" Haha xD Nej, men hon är rätt snygg, och rolig och jättetrevlig, så jag tänkte bjuda på ett bildcollage på henne, som jag dock inte gjort själv

388177-20
Åh, en annan sak som hände idag var att när vi hade servering så var det en gammal gubbe som blev jättesjuk och blev tvungen att åka iväg med ambulans och hela tjofadderittan. Men det var ashemskt, för man såg verkligen att han inte mådde bra, han var jätteblek och orkade knappt titta.... Och han som var så trevlig (jag hade nämligen serverat honom) och så skulle det hända. Det är ändå sjukt, dom kan typ dö när som helst liksom, man ska uppskatta livet!
Jag som redan var rädd för att bli gammal och döden... Eller jag är väl inte rädd för döden, men tänk vad tråkigt. Att vara död. Men man vet aldrig, i himlen kanske det är världens party? Man får ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0