tredje gången gillt

Whohoow, tredje gången jag bloggar idag, jag som brukar blogga högst en gång per dag i vanliga fall... Men vad gör man om man är helt ensam på skolan och har pluggat så ögona blöder och inte har någonting annat för sig? Nej just det, man bloggar!

Jag blir lite nyfiken på vad som händer utanför skolans bibliotek, det låter som att det är några tjejer som bråkar, men jag vågar inte gå dit och kolla - För tänk om det visar sig att inte vara någonting speciellt och då får man gå tillbaka som ett eller annat mobboffer. Piiinsamt värre!

Åh idag är det dans också! Jag har längtat hela veckan och idag gäller det, men jag har som ändå inte fattat att det är onsdag än, för jag känner inte samma tagg som jag kände i torsdag när dansen var slut för veckan :( 

Plus att det blir lyxig date med Hanna ikväll på subway, det taggar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0