Våra medaljer luktar i alla fall inte fisk

Ja, inget guld blev det, men silver i alla fall! Vi kämpade på asbra, ni var asduktiga allihopa, och vi vet alla att guldet egentligen var vårt. Det känns ju lite tråkigt att veta att det egentligen skulle vart vi som skulle få fara till Hultsfred för att tavla i riksmästerskapet, speciellt om det bara beror på pappersarbete! Det hade vart mycket lättare att acceptera om det inte hade blivit fel. Men men, vi får ta igen det nästa år! Då kanske vi tävlar i tumbling? Det kommer bli spännande!
Förresten, är det bara jag som är allmänt ofräsh och trött idag? Jag sitter här med glittersmink som jag har haft på mig i ungefär 32 timmar nu - Ja, jag var för trött för att tvätta bort det igår när vi kom hem, och jag har inte orkat tvätta bort det än (Vi klev upp klockan 5.20 och sminkade oss och sånt och nu är klockan 17.30, dagen efter). Inte har jag gjort skolarbete än, jag har två prov och en engelskainlämning imorrn.. Yippie! -NOT

Haha, jag kan inte sluta tänka på stackars busschauffören som råkade backa in i staketet xD Han var ändå söt och jag tyckte verkligen synd om honom när den där surgubben kom ut och började skälla på honom - Jag ville bara grina. Tänk att det finns så arga männiksor, det var ju lite överdrivet, för det hände ju typ ingenting med staketet, det var ju värre med bussen! Plus att det blir ju bara negativt för båda två, man mår ju inte bra av att vara sådär arg heller.
Ja jag säger då det, intensiv helg är vad man kan kalla det med ton av känslor, glädje, spänning, nervositet, trötthet och ledsamhet(?). Nej det blir nog en tidig kväll ikväll också.. Om jag kommer igång med skolarbetet någon gång vill säga.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0