Dagens outfit = pyjamas

Ja. Om ni kollar lite längre ner så får ni se min hyllning till pyjamaser. Jag har skrivit det förut och jag gör det igen, jag älskar min pyjamas! och bara för att jag känner mig så generös idag så ska ni få se på denna "fina" pyjamas. Lova att inte skratta (:

Där är den, my preciouss!

Annars har jag faktiskt vart ganska duktig idag, jag är stolt. Det märks att skolan snart börjar!
Jag har faktiskt städat mitt rum - och det är jag stolt över! Det var inte vackert där när jag började, men när jag var klar så såg det ut ungefär som när vi nyss gjort klart i mitt rum och jag flyttade in dit.
Jag var också duktig som lagade middag idag. Jag vet, det är inget speciellt med det - många lagar säkert mat till sina familjer varje dag, och med tanke på att jag går HR så borde det inte vara så konstigt. Men jag tycker det var bra gjort av mig som verkligen inte var på matlagarhumör och har känt mig allmänt äckligt lat hela lovet. Så nu hoppas jag att jag kan styra upp mitt liv lite bättre när skolan och dansen börjar! Man får inga rutiner när man har lov, man går bara omkring som nå slöfock!


... Åh nej! Kom just på att jag kommer behöva äta på stan två dagar i veckan - Den tanken var inte lockande!
I alla fall inte för min plånbok :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0