fredag

På torsdag äts det ärtsopppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst, ge mig då kyckling.......... lalala.
Bara jag som kommer ihåg den reklamen? :)
Ja då var det fredag då. Jag har slutat, tihi, och nu väntar jag på att pappa ska komma och hämta mig, jag pallar inte att gå till stan i det är slasket med världens tyngsta väska. Jag kommer bli sneryggad snart! Just nu sitter det några bredvid mig (jag är på skolans bibliotek) och dom pratar något konstigt språk, det bubblar som, jättekul :)
Men ni får ha det så trevligt idag! Jag ska mest bara typ ta det lugnt och ladda upp inför dansen som börjar nästa vecka, äntligen! Efterlängtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0