inaktiv..

HEHE, jag har vart lite inaktiv på senaste tiden, men det har som blivit så mycket nu med skolan, man är inte van så man slocknar typ i soffan så fort man kommer hem. I alla fall jag. Sen så börjar ju dansen nu i veckan (YEEES :D ) så då lär man väl få ännu mindre tid att sitta och nörda framför datorn.
Jaja, jag kan ju börja med att berätta lite om det som hänt den senaste tiden - I korta drag, typ ingenting. Eller jo, det var ju bråket på skolan, ni kan ju läsa på vk.se om det finns kvar. Men det var ju en... upplevelse? Ja och sen har jag vart lite med maddiz, vi var hos miranda och spelade harry potter. Jag tror att man kan säga att jag vann, även fast vi inte spelade klart helt. Ja och sen konfaträffen igår var ju också rätt trevlig. Johan fick den minsta! :)

Men shit, alltså jag är typ dödstrött, man borde itne få vara så trött som jag är idag, men det finns ingen tid att lata sig heller, när man kommer hem så blir det att städa direkt och sen älga iväg till idrottshuset och typ slänga ihop en dans. Sen blir det att undervisa gymnasterna ett tag.. och sen så hade ju jag och Madde en plan om att fara och gosa med ormarna lite, men det verkar som att jag får fara själv Men det brukar ju alltid vara ltie trevligt folk där så det ska nog gå. Men nu börjar jag snart, yihoo!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0