Josie And The Pussycats

Förlåt, jag har inte bloggat på länge nu känns det som, men jag har haft viktigare saker för mig. Till exempel så var jag på stan med Tessie igår, hon blev sminkad på make up store, det var rätt intressant. Vi hann fara till Willys också och köpa coca cola. Det var GOTT. Annars så köpte jag bara en foundation, hårinpackning, ansiktsmask och en aloe vera kräm. Jag har fått nått himla ryck tror jag!

Men nu titta på min rubrik. I förrgår när jag startade TV:n så var det en film jag kände igen så väl så väl, Josie And The Pussycats. Jag kom ihåg att det hade gått på TV för några år sedan och jag såg den då. Men enda anledningen till att jag kommer ihåg det så väl är för att det är typ smygreklam hela jäkla filmen! Det värsta var ändå när det var McDonalds märken i DUSCHEN! Jag dog typ tjugo gånger om! Men det är det som gör hela filmen i alla fall, det gjorde så att jag kom ihåg den. Så ibland kan det löna sig med reklam.

Idag började skolan i alla fall, det var chill, sovmorgon 2 lektioner, varav ena innehöll massage, så det var inte sån tuff början i alla fall, men det kommer. Nej nu ska jag gå och duscha och sen titta på film, men ni får ha det mysigt i alla fall!

Ps. Fick lära mig idag att man blir typ lycklig av beröringar, så start touching! xD Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0