Kyckling Rulle

Det var gott!
Nyss hade jag jättemycket som jag skulle skriva men nu har allt typ runnit ut ur min hjärna, och samlats i en liten pöl vid mina fötter känns det som. Jag har i alla fall vart på gympan hela dagen, fast jag har inte ansträngt mig så mycket idag må jag säga, det blev endast lite styrka för min del! Men det var i alla fall trevligt, och det hela avslutades med pizza från tre kronor! Eller det var nog mest kycklingrullar - Sjukt goda!

Jag såg nyss filmen The Holiday, den var superbra! Sådär mysig och jättegullig, jag är en riktigt jäkla nörd när det gäller sånna filmer. Egentligen föredrar jag typ skräckisar, men när jag väl ser såna där filmer så blir jag som helt inne i dom, jag  skriker och blir arg på alla dumma och börjar typ gråta stup i kvarten, och det är inte ens på riktigt! Men man vill tro att det är på riktigt - för det är så himla fint. Jag tyckte i alla fall att den var jättebra, så den kan ni ju se!

Annars så ska jag se en till film nu - Life as a House hade jag tänkt. Shit! Jag har börjat se jättemycket filmer sen jag upptäckte att det bara tog typ 20 min att ladda ner dom, förut hade det tagit flera timmar! :)

Men nej, tillbaka till mitt filmliv! Over and Out!
Ps. här får ni lite fina bilder från gympan också. Ds.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0