Man måste bara le.


Åh, är det bara jag som blir glad i hjärtat av att se sånt här? "Små" barn som är på tunnelbanan och dansar.
Egentligen så hade jag var jag på väg i säng, men så tänkte jag att jag kollar lite på youtube först, och så hittade jag den här videon och blev alldeles glad i hela kroppen! Visst, man hör kanske inte musiken så mycket, och det kanske inte är bästa kvalitén, men erkänn - Ungarna har några snygga moves! ;) Och det är just det här som dansen är till för. För att göra en själv och folk omkring en glad, och jag blir bara ännu gladare när jag tänker på typ allt våld och sånt
(vi har väl alla sett filmer och läst om hur mycket gängbråk och sånt det finns i USA - där jag antar att dom är i den här videon) som dom här ungarna struntar i för att dansa istället. 

 http://www.youtube.com/watch?...

Det här var väl behövligt efter filmen, I am the legend. Supersorglig, men fin. Påminner lite om 28 dagar. Åh nu började jag sakna skäret.


Nej nu ska jag sova - Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0