Save the last dance

Den filmen kan man aldrig bli less på! Fast det var länge sen jag såg den sist, så det var på tiden. Det var mysigt i alla fall. HEHE. Nu måste jag sova, men jag är inte ett dugg trött. Jag hatar när det blir så! Man bara ligger där i sängen och ser hur klockan tickar på och helt plötsligt är det bara några få timmar tills man ska kliva upp. Och då får man ångest för man vet redan då hur trött man kommer att vara dagen efter. Nu har jag i alla fall loggat ut från msn, vilket är ett steg närmare sängen.

Åh jag får väl ta och starta någon film och ligga och läsa tills ögonen blöder och nypa sönder mig själv (Hanna förstår vad jag menar) så kommer jag nog somna till slut.
Nej nu måste jag verkligen sova, för imorrn blir det träning hela dagen, eller jag vet inte om jag kommer träna så mycket - gymnastik är inte riktigt min grej att utföra, men det är väldigt roligt att titta på och vara med på träningarna. Men vem vet, jag kanske börjar på det nya friståendet imorrn! Men jag har noll ideér, och det går ännu mer sämst om man inte har någon musik! Men det får fixa sig.

Over and Out - Godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0