School from 9' to 5'

...What a way to make a living. Ja som sagt, skola från klockan 8.20 till 17.20 är inte så taggat. Ännu sämre är ju att man kommer inte hem förrän 18.40 kanske, för bussen går 18.10. Man blir rätt sliten, och hungrig, man blir så hungrig att när man kommer hem så vill man inte ha mat längre.

Ja, jag och Karro var i alla fall och "storshoppade" idag, vi kom hem med två böcker var, så nu ska jag nog gå och läsa snart, för Gossip Girl var en besvikelse. Jag som rusade upp med mattallrik i ena handen och ett glas mjölk i andra för att hinna se början - Men jag fattar ingenting. Jag tror jag måste ha börjat bli dummare på sista tiden! xD

Dagens Krydda: Spiskummin och vitlökspulver. Spiskummin för att jag tycker den luktar tacos! Och tacos luktar gott... undra vad man kan ha den i för maträtter. Ja och vitlökspulver bara för att jag åt det på min spaghetti och köttfärssås. Vitlökspulver är ett MÅSTE på spaghetti och köttfärssås, och ketchup är rätt viktigt det också, även om det är typ en hel flaska i redan. Så har jag haft det enda sen jag var liten och så kommer det att förbli.


En annan sak jag tänkte på var mitt horoskop idag, det stod såhär:
En ny kärlek kan kännas ganska sansad. Du kan bli förälskad i någon äldre. - Ja nått sånt i alla fall. Jag börjar bara tänka på vad du sa Madde, haha, inte för att jag  har börjat känna något men du har fått en att ta en funderare ;) Haha skoja bara... Nej nu börjar "I huvudet på Gynning" ! Det är ganska jobbigt ibland, men jag ska se det nu har jag bestämt så... Hejs!

Ps. Jag bjussar på några fina bilder på min lillebror här Ds.
388177-14

Kommentarer
Postat av: Madeleine

JAG SÄGER JU DET!
lyssna på mig kvinna!

2008-02-02 @ 19:10:38
URL: http://dannelof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0