Bullen bakar

Japp, ett picknickbröd typ, med massa salami, ost och oliver i, GOTT!
Men medans brödet jäser så tänkte jag passa på att berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna, för de har vart väldigt roliga kan jag lova... men jag hoppar över det som inte är så intressant, så som träningen på östra, vi dansade - that's it. Det gick dåligt också.
Jaja, i måndagskväll skulle vi i alla fall fara och kolla på bio, jag, Hanna, Hanna, Jose och Mange. Men eftersom att ingen kunde komma överens slutade det med att alla såg på olika filmer typ xD Men jag Hanna och Hanna tittade i alla fall på Jiddra inte med Zohan - Bra ibland, dålig ibland... Men ändå ganska rolig att titta på, bara för att han var så ful.
Men det roliga var ju inte förrän efter bion!
Skabbtrion (vi var inte fagra i alla fall) var på väg till Max när det kommer två, ska man säga något påverkade killar? - som sjunger för full hals och vill att vi ska sjunga med - "Det är allsång nu!"
Vi sjunger inte med, av den enkla anledningen att vi fattar inte vilken låt det var, men vi skulle lätt ha gjort det annars - Men istället så traskar vi vidare till Max för att gå på toa.
gissa vilka som satt utanför max när vi kom ut? Jo de där två killarna, så vi slår oss ner med dom.. Riktigt trevliga killar det där, Max & Ante. Men nu orkar jag itne gå in på det, men dom var roliga.

Sen har jag väl inte så mycket mer att berätta förutom att jag och hanna klippte oss igår, det blev lite ombytta roller, jag fick lockigt och Hanna fick rakt hår igår.

IDAG däremot ska jag och Hanna dansa breakdance typ - HAHAHA.. Nämen jag fick "skäll" av honom för att vi "är därinne och trycker". Jaja, vi ser väl hur det går! :P


nu har mitt bröd jäst klart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0