Crowned

Jag får ont i ögonen när jag ser det.
Vilken pinsam serie! Det är ju verkligen bara pinsamt när dom skämmer ut sig så mycket, och jag tål inte att se när folk gör bort sig.

Jag förstår mig inte på skönhetstävlingar i allmänhet heller. Måste jag ens gå in på varför? Bara att folk behöver bekräftelsen att dom är vackra är väl tillräckligt talande i sig, men måste allt kännas så stelt och inövat? Så fort några bjuder på sig själv så är det dåligt.. Haha men det kanske är domarna som suger eller nått - som gillar dom som ser ut som bambi på hal is.

Nej annat vettja, Pussycat Dolls!

förövrigt så är torkade äpplen och torkad melon kanske bland det godaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0