godmorgon

Det känns som att jag är den enda på jorden som har klivit upp så här tidigt, men alla kanske bara sitter inne och trycker på grund av att det regnar?

dagens planer är i alla fall att gå (läs; ta bussen) till stan, möta upp Hanna och Hanna, chilla på stan, beställa klipptid! Ja hör och häpna, jag ska klippa mig! Hos en frisör! Det är nämligen första gången sen julen 2006 jag klippte mig hos en frisör, så det passar nog nu. Jag tror jag ska ta före- och efter-kort, för det är nog en hel del som kommer behöva klippas bort. Men det känns bra, fräscht.
Jaja, efter det ska vi pallra oss till östra och träna lite inför torsdag, sen gå på bio - och om allt vill sig så ska vi knata hem till mig och stupa i sängen/lufmadrassen.

Det låter som en ganska trevlig dag tycker jag, så nu måste jag göra mig en redig frukost så att jag kan möta den med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0