I'm back

so you better watch out!

godmorgon förresten. Ja som ni ser i min rubrik så är jag hemma från fjällen nu, även om det var underbart där uppe så är det alltid lika skönt att komma hem. Jag orkar itne babbla på så mycket om vad vi gjorde, utan vi gjorde väl det som man brukar göra i fjällen? typ fjällvandrade, badade i typ isvatten, bastade, spelade spel osv. osv.

Däremot vill jag berätta om gårdagen, den var helt GALEN!
eller rättare sagt, jag och hanna var helt galna! Haha shit, men jag antar att det blir så när man vart borta från varandra länge, allt damp som man hållit inom sig kommer ut.. Ja och det är skönt vill jag lova! Och jag tycker det är roligt att jag är den enda som kan göra hanna glad bara av att vara :] HiiiiiHiiiiii

förresten så har jag STARKT funder på att göra en VIDEOBLOGG snart. Ja hör och häpna, men mina videobloggar ska inte vara som alla andras när dom sitter och pratar om vad dom har gjort med tillgjord röst och så, utan mina dom ska visa vad som händer i mitt liv, ja, utan massa prat. till exempel så hade jag tänkt filma när min söta lillebror på 2½ år hade gjort en sång som han sjöng, om mig, Haha det var kanske det roligaste jag har sett i hela itt liv, när han spelade på sitt piano och sjöng XD

Jaja dagens planer är väl att ta lite pick och pack och dra till hörnefÖrs för att vara med H, H och J :] Haha nöööördvarning på mig, Nej men vi ska typ ha picknick och sen filmkväll, det blir müsigt.

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0