Låriga hår

Ser jag ut som en leksak?
Vad är det som gör att det är så mycket godare att tugga på mig än att tugga på en leksak?
20 blåmärken...

Så vad har hänt idag då? Well, inte så mycket! Det enda var väl att jag och Hanna åkte in till stan och dansade lite på skolish. Haha, jag fick typ chocken när jag kom dit och det var så mycket folk, dock vet jag inte vad alla heter, men vi träffade i alla fall Maria! Haha jag kan ett namn! :P

Sen har jag bara chillat dill och myst runt hela dagen, gick lite på promenad och hälsade på fåren. Behöver jag nämna att jag var med Hanna?

Jag tror jag ska börja med dagens bild! Vad sägs om det?

Dagens bild(er):


 Två av mina fina blåmärken


Hanna var också lite skadad, men det syns inte.


Våra vänner.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker som att bilden på mig är smickrande

2008-07-02 @ 13:58:34
URL: http://miidget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0