My friend

Vill ni ha mela lis, ellel sötsul sås?
Ja, vi åt kina-mat idag, och det var verkligen gott! Men nu sitter man här mätt och uppsvälld, och ångrar att man åt så mycket. Men det var det nog värt ändå.

Det hettar i mitt ansikte just nu, solen på tuppis tog nog en del - men det var kallt!
Och vad hände med våra kak-planer, Hanna? Jo, latheten hände.

Oooooh shit! Beware of the angry little sister. Haha, hon vill ha datorn, but I won't let her have it! Men jag fick ta emot en smäll för det också... med mobilen. Jaja, jag tror mitt huvud är hårdare än mobilen, så synd för mobilen i såna fall!

Jag har en dagens bild förresten, men det är gamla bilder, från 2006 tror jag till och med! Jaja, här kommer den:


Snöan, åh jag vill tillbaks!
Nej, nu ska jag vara snäll med min syrra och lämna över datorn till henne.. hon håller typ på få ihop det med någon kille eller nått. Det är därför hon är så stressad.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0