Skabb=magnet?

Godmorgon allihopa. Nu ska jag berätta om en liten teori jag har här.
Ja, jag antar att jag inte är ensam om att ha tänkt någon gång, men hallå, ingen kommer ju se mig här så jag orkar inte "fixa" mig. Sagt och gjort, men tror ni inte att man möter på någon man känner, eller någon snygging som man bara verkligen inte vill träffa just då? Jo, men när man känner sig fräsch och fin så träffar man inte en enda kotte, sånt är verkligen typiskt!

Detta har hänt mig nu två dagar i rad, så därför har jag dragit slutsatsen att alla verkar dras till en när man skabbar... Vare sig man vill det eller inte.

Tack och hej leverpastej, nu ska jag äta kräm :)

Kommentarer
Postat av: evelina

as fin!

2008-07-09 @ 23:59:02
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0