Vasaplan

skulle man kanske kalla det umeås hjärta?
På dagen är det bara en plats där det samlas en massa folk som stressar till eller från bussen, plus några alkisar, men på kvällen, ja, då är det så mycket mer!
Ni ska bara veta vad trevligt jag har haft åtaliga kvällar jag har suttit där och väntat på bussen som ska ta mig hem från dansen, men idag tog nog priset.

Under den halvtimme som jag satt på vasaplan han detta hända:
* Jag hann bli bjuden på bio av en helt främmande kille, som också trodde att jag kom från skåne
* Jag hann störa mig på tre fjortisar som satt och såg "coola" ut.
* Jag hann se massa roliga personer, så som sideshow bob, cancer, bocken, örnen, ja och massa andra från östra.
* Jag hann se massa snygga personer
* Jag hann se massa fula personer.
* Jag hann störa mig lite till på fjortisarna.
... ja och massa massa mer känns det som! men jag antar att det bara jag som tycker att såna här saker är roliga.

Annars så är jag ganska nöjd över mina insatser i helgen, jag tjänade 50 spänn i alla fall. :) Och pest eller kolera leken är kanske den roligaste i hela världen, i alla fall klockan 3 på morgonen ute på botniabanan.
Vad skulle du helst välja,
- Att alla kan höra dina tankar, eller
- Att du kissade på dig varje gång du såg en snygging?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0