Förlåt

Haha förlåt för mitt lilla damp tidigare, det ska inte hände igen. Jag var bara vääääääääldigt hungrig!
Det bara slant helt enkelt.

däremot så har två Hapå-burkar flyttat in i vårt skafferi, och glad blev jag för det, JA! Hapå är det godaste som finns!
För er som inte vet vad det är så är det ett norskt pålägg som har lite messmör/kola smak, som jag har blivit totalt förälskad i. Hanna också. Då är det tur att mamma har kontakter i norge (eller, hur skulle hon inte kunna ha det? liksom, hela släkten bor ju där) som är snälla och köper hapå åt mig.

Norska favoriter, champangebrus, hapå, stratos och seige menn!

Här har ni lite godis för örat också, jag tror jag har spelat den här 12 gånger på rad nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0