Förvånade?

Haha ja ni som brukar följa min blogg blev kanske lite förvånade när jag la in en låt som inte var av J-Squad.. Om ni ens brukar lyssna på låtarna jag lägger upp? Om inte, så gör det i alla fall, för dom är riktigt bra, jag svär, walla! Haha - märks det att jag går på östra?

I mitt förra inlägg så skrev jag ju hur mycket jag gillade regn, men nu har jag kommit på att alla delar med regnet kanske inte är så bra. Jag och min mor skulle åka och titta på den traditionella brännbollsturneringen som brukar vara på skolavslutningsdagen här i hörnefors, men den blev inställd på grund av regnet. Ett minus där, men jag bryr mig inte så mycket för jag skulle inte ens spela!


Dagens funderingar:
Tacos. Tacos är gott, och vet ni vad?
Det blir ännu godare om man trycker. (Med det menas alltså att man äter fast man egentligen inte orkar).
Men det blir i och för sig all mat.
All god mat i alla fall...
Så tryck för guds skull!






/ S

Kommentarer
Postat av: evelina

jaa joo jag taggar!

2008-06-10 @ 19:56:12
URL: http://miiiniii.blogg.se/
Postat av: evelina

ja kolla upp det där om du har råd! egentligen har inte jag råd heller men jag måste dra med ner till sthlm hursomhelst, varför inte göra det när det är summercamp ? :)

2008-06-10 @ 20:53:15
URL: http://miiiniii.blogg.se/
Postat av: Mhairi

Mmm tacos, they look so yummy :3

2008-06-16 @ 19:16:00
URL: http://purplesheep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0