J-Squad - Mitt knark

Shit, jag är fortfarande trött sen i onsdags, men samtidigt så lever jag fortfarande på minnena som vi skapade :D

Idag har jag vart på en mini-släkt träff eller vad man ska säga. Nej, men jag och pappa och lill-Oskar for till farfar och Ing-Britt och käkade middag och chillade i solen.. Det är väl typ det enda som har hänt idag. Vi hälsade på får också, världens fetaste får med ben smala som pinnar.

Men nu har jag tänkt bjussa på några låtar som går på repeat hemma hos mig:
först lite J-Squad, bästa krumpmusiken - JA!




Och sen Izza Kizza - They´re everywhere


Haha jag kommer bara tänka på när Mario skulle lära oss ett steg - tänk hubbelibubbeli.. nej HUBBA BUBBA! :D

/ S

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha bullen, jag hade tänk lägga ut samma låtar, men jag var för lat. det här är inte bra

2008-06-07 @ 22:53:02
URL: http://miidget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0