latis

Ja, även fast det är sommarlov och allt så betyder det inte att man får mycket mer tid att göra det man ska.. Men det är väl för att man väljer att göra allt det roliga istället för det tråkiga och jobbiga - som man egentligen måste göra- för det är ju så mycket roligare!

Och bloggen verkar också drabbas av detta - dock så är det ju varken jobbigt, tråkigt eller ett måste att skriva här, men jag känner att jag har hamnat i en så kallad "bloggtorka".
Jag vet inte vad jag ska skriva om, det är inte så himla roligt att bara läsa om vad folk har gjort hela dagarna, då är det ju mycket roligare att slita sig ifrån datorn och hitta på något som man själv tycker är roligt!
Jaja, jag kanske får lite inspiration till att blogga om ett tag- man kan ju hoppas i alla fall!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mhairi

Svar: Thank you xD That does help ^^

2008-06-26 @ 00:29:29
URL: http://purplesheep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0