My girl is flippin' rice

... Internt, men ack så kul. "Vad heter den här låten egentligen?"
Förresten, hur står det till med ditt knä? Hoppas du inte måste operera det igen :O

Nu blir det lite tönt-varning här från min sida, det är nämligen så att jag och mitt lilla gäng har blivit totalt förälskade i...................................... Ett TV-SPEL :O xD
Eh.. ja. Men det är så himla roligt och L Ä S K I G T !
Det heter i alla fall Fatal Frame, och är japanska skräckspel. Tänk själv, alla bra läskiga skräckfilmer kommer ju från japan. Om ni blev rädda av the grudge och the ring - Tro mig, ni kommer skrika sönder när ni spelar fatal frame! Jag skriker... Mycket.
Det är så läskigt när det är JAG som styr, det är JAG som dör, och det är ´JAG som ska döda spökena.
Jo, för det är det man ska göra, man ska döda dom, genom att ta kort på dom!
Ja ord kan inte beskriva hur läskigt det är, så jag visar lite bilder, både från 2:an (min favorit :] ) och 3:an.




Ja, jag kan bara säga att dom är väldigt välgjorda, och dom är så himla bra för att det finns alltid en historia bakom spelen som man får läsa om när man spelar... så allt liksom, makes sence! xD

Bara för att jag är snäll idag så kan jag bjuda på ett litet klipp från tredje spelet som vi håller på att spela just nu. Man kan sitta och titta om man söker på Fatal frame 3 walktrhrough. Då ser man när andra (duktiga) spelar. Så det ser kanske inte så läskigt ut nu, för dom är ju typ proffs på att döda spöken xD


(det här klippet är från mitten av spelet någonstans, om jag kommer ihåg rätt)

Aja shit, nej nu måste jag sluta skriva om det här spelet! xD
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0