Och inte tog hon sig ut

Nej. Det blev ingen promenad, men lika bra var väl det, för jag har typ blivit sämre nu. Toppen att sommarlovet ska börja med sjukdom? Jag som alltid brukar vara frisk annars, typiskt!

Nej jag tror jag ska börja dra mig mot sängs nu, för imorgon har jag mycket att stå i. Jag ska packa och städa... och ja, det var väl allt! Men det är mycket för mig!

Förresten så får jag inte glömma bort att gratulera Maaaadz på 18-årsdagen! Eller oj, jag är 39 minuter för sen, men eftersom att jag inte har lagt mig än så räknar jag det som att det fortfarande är söndag. Så grattis!

/ S

Ps. Hostmedecin och tandkräm är ingen bra mix. Ds.

Kommentarer
Postat av: madeleine

hihi tack baby! ;d

2008-06-16 @ 20:01:10
URL: http://dannelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0