Oiga!

Ella huede en la verga...
Ojojoj så fel det kan bli ibland om man tror att man kan spanska!

Idag är det... söndag? Jag är helt dagavill just nu, men det är väl alltid så i början av sommarlovet?
I alla fall så har den här söndagen inte bjudit på mycket, jag har bara lekt soffpotatis och kollat på OTH hela dagen, men jag har inte orkat något annat. Jag är typ halvt sjuk eller något, ont i halsen och huvudet och trött som ett as. A-S.

Men jag tror jag ska svida om från min otroligt snygga pyjamas-outfit till något mer mänskligt, som kanske mjukisbyxor? Och en BH sulle inte svida heller, visst kan det vara härligt att vifta med bröna ibland, men not in public. Jag ska ju faktiskt ut med Hanna på promenad, då måste jag ju klä upp mig. Vi bor ju faktiskt i Hörnefors, inte i Lögdeå. Det finns folk här.

Kommentarer
Postat av: evelina

haha finns det folk i hörnefors ? :D HA HA

joo endel pengar har jag ändå fått ihop så det känns jätteskönt :) haha jag vet inte ? :P

2008-06-15 @ 18:54:35
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0