Om ni undrar...

... Så har jag inte dött.
Jag har bara vart i stugan.

Jag bju på lite bilder;




Stugans outfit, skönaste, bästaste, fulaste.


Petra och Dixon badade lite i en bäck..


Vi cyklade en del...


Och jag löste korsord och blev smart, medans Petra lekte fotograf...


...


.. Som sagt så lekte Petra fotograf, så jag fick vara modell...


... och hundarna också. Rocky.


Lego.


Dixon, (läses Pucko)

Men även jag har mina fotoskills, så nu ska ni få se på tre sköna bilder som jag tog!


En groda... Djuren typ förföljde mig!


Snyggingen själv, Dixon!


Woho, jag var så stolt att jag fick med mig själv på bilden... Not!

Ja, jag har i alla fall haft det rätt mysigt och trevligt må jag säga, men jag orkar inte berätta om allt som hänt, så ni får nöja er med dessa bilder :D Men dom säger ju rätt så mycket dom också. Pzzzz..

... Jag kunde inte hålla mig. Jag måste bjuda på en going till. Min bästis.

/ S

Kommentarer
Postat av: Mhairi

Aww, I want to go to the Mountains again! It looks so pretty in summer (L)

2008-06-26 @ 00:30:41
URL: http://purplesheep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0