Rainy day, happy face

Första dagen på sommarlovet och jag har gjort... absolut ingenting - Sug på den!
Eller jo, jag och Hanna trotsade vädergudarna och gick ut på promenad fast det spöregnade. Och så har jag faktiskt plundrat mig igenom typ många avsnitt av OTH <3 ... Jag har även hjälpt en spindel ut i det fria, jag förstår inte varför dom trivs så bra i vårt hus. Lika läskigt varje gång.

På tal om sommarlov och skolavslutning så blev det ganska trevligt igår till slut. Haha den hade som sina perioder när den var rolig, och några när den bara var dryg. Det var ganska drygt när massa fulla studenter ideligen gjorde allt för att påminna en om att man faktiskt har ett år kvar... shalalala!
Men det gör faktiskt inte så mycket, jag gillar skolan.. och jag har ju inte fyra år kvar som vissa! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0